آقا خیلی حرفا و فحش ها انتقادای خوب و بد و یک سری حرف های خالی از هر گونه مطالعه رو این روزا میشنوم ... و بهم میگن و من سعی کردم توی این پست یه بخش کوچیکی رو بگم .... 

من کسیم که با نمره ...19.93 دیپلمم رو از مدرسه سمپاد گرفتم .... سال اول رو به خاطر هدفم که در دراز مدت تبدیل به ساخت یک نوع سلول بنیادی میشه ... گذاشتم..... تا الان 2 زبان رو بلدم .... درام میزنم و همینطور گیتار به دو سبک یکی پاپ ... (نیمه حرفه ای ....) و فلامنکو و تازه 19 سالمه .... همزمان اچ تی ام ال سی اس اس و جاوا اسکریپت رو یاد گرفتم و هنوزم دارم روشون مطالعه میکنم و همینطور ...پایتون ...به مدت 1 سال و نیم توی ورد پرس فعالیت داشتم....رقص سالسا رو یاد گرفتم و الان وقتی نگاه میکنم من فقط زندگیم رو وقف یاد گرفتن مهارت های متفاوت بودم که هیچ ربطی به هم ندارن من عاشق شیمیم ... درحالی که عاشق ریاضی هم هستم .... من عاشق پزشکیم در حالی که عاشق برنامه نویسی هم هستم.... من عاشق سفر و زندگی به عنوان یه کوچ پتیتو هستم ... ولی در عین حال دوست دارم باستان شناسم باشم.... میدونی چرا؟ چون تنها چیزی رو که تا الان ثابت کردم اینه که هیچ علمی رو نمیشه کامل یاد گرفت ولی هر علمی رو میشه .... یاد گرفت تا یه علم کامل تر ساخت.... من با بقیه فرق دارم کسی نیستم که 12 ساعت روزم ... ته تهش با یکی دوتا فیلم آموزشی تموم شه ... به عبارتی واسه دستشویی رفتنم برنامه میچینم .... نمیخوام فخر بفروشم ... ولی واسه بار 1000000000000000000 هزارم منو با کسی مقایسه نکنید.... من هیچ وقت ... هیچ کس رو خفن تر از خودم یا ذلیل تر از خودم ندیدم.... و همواره در حال تلاشم واسه رسیدن به هدف بزرگی که دارم ینی کدشکنی فعالیت های مغزی ... نیازی به مقایسه ندارم... یه بار دیگه کسی منو با کسی مقایسه کنه .... دیگه ... آدم حسابش نمیکنم که واسش پست بزارم و جوابشو بدم... پس لطفا من قابل مقایسه با کسی نیستم... شما هم خفن تر از من نیستید .... البته منم خودمو خفن تر از شما نمیدونم فک کن من اونقدرا .... به خودم باور دارم که هنوز که هنوزه به خودم اجازه فروش کد یا قالب رو ندادم.... در حالی که خیلی از قالبا و کدام از بقیه بهترو کاربردی ترن ... همین امروز بچه ها گفتن که واسه یه کد بالا بر... میخواستن ازش پول بگیرن 😑 پس دیدی... آقا یا خانمی که ناشناس میای خصوصی منو با محمد رضا مقایسه میکنی من به قران محمد رضا نیستم.... میدونم اون خفنه ... ولی چ ربطی داره....😐 چرا منو با کسی که نه محل زندگیش نه شرایط زندگیش نه حتی اخلاقیاتش نه هدفش و نه هیچ چیز دیگش شبیهم نیست مقایسه میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشکلتون چیه با من از کجا سوختید ....😑😑😑 اسم کسی هم هی نیارید واسم ... بسه دیگه.... چند بار بگم ... هر کسی حق فعالیت تو بیان رو داره... اونا فوق العادن ... چرا سعی دارید ... کاری که من میکنمو با اونا یکی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در آخر اینجا تیریبون نیست که عین چیز خر بیاید هی منو با اینو اون مقایسه کنید... نه من اونام نه حتی اونا میخوان که کسی باهاشون مقایسه بشه... پس ببندید گاله رو