خب ببینید برو بچ من دیگه اینجا نیستم و اینجام خب قالبا رو میزارم اسم هر قالب رو یکی از اساطیر ایرانی میزارم و این که قالب ها با جاوا اسکریپت و بدون اون هستش ... خب بعدش این که هر قالب رو قبل از دریافت خودتون میتونید شخصی سازیش کنید خب چون واستون توی ابزار میزارم که بتونید رنگ دهی و اینا رو قبل از دریافت انجام بدید ... از یه طرف دیگه قالبا فورمتینگ هستش ینی همه فورمت شدن و چت پست هم دارن ... ینی پست ها انواع و اقسام متفاوتی دارن و شکلاشون متفاوته مثل تصاویر زیر  :

کلیک کنید روش واسه بهتر دیدن


در ادامه بگم که فورمتینگ باعث میشه که وباتون جذاب تر بشه و یه جورایی ایده واسه پست گذاشتن داشته باشید همونجور که میبینید خیلی خوشگله و خیلی هم به کارتون میاد .... از یه طرف دیگه باید بگم که 112 تا قالب هست که یک به یک منتشر میکنم تا بتونم امکانات و ویژگی های هر کدوم رو توضیح بدم و خب رایگانم هست همشون امیدوارم این کاری که میکنم ارزشش رو داشته باشه 😍💗 راستش اینم بگم من کاری به کار کسی ندارم هر کسی سبکی رو میپسنده یکی مینیمال یکی هنری یکی کلاسیک و هر جوره دیگه ای اگر دوست داشته باشید میتونید توی اون وبم باشید میدونید دوستتون دارم و ارزشش رو دارید میدونم تا الان هی گفتم فلان قالب رو میزارم و هی نشده و راستیتش به این خاطر بوده که  قالب هایی که ساختم راستش یکم ادیتش واستون سخت میشد و منتظر موندم تا قالب خودم ساخته بشه و بعدش بیام قالب ها رو واستون بزارم هر چند که هی تعدادشون رو زیاد تر میکنم فعلا سعی میکنم هر هفته بهتریناشون رو واستون بزارم 😍😘 میتونید زمانی که وارد وبم شدید از قسمت اتاق قالب ها یا همون template room تمامی قالب ها رو ببینید 😍 تا درودی دیگر به درود